חתונות בטבע

יום שני, 10 באוקטובר 2011 1 תגובות
חתונות מיוחדות זה בחיק הטבע

חתונה בטבע הן חתונות מיוחדות שלא מצריכות מהחתן והכלה להשקיע סכומי עתק בעיצוב האולם. העיצוב הוא הטבע הטבעי העוטף את המקום. לרוב תוכלו לראות חתונות הנערכות בטבע בצהרי היום , כשאר יום שישי הוא היום המועדף. כן זה שונה ממש שהכרנו עד היום ואפילו נותן פלפליות של אירוע שונה ומהנה אף יותר. רבים מאתנו נוהגים להתלונן לאחר השתתפות כאורחים בחתונה לשאלה כמו: " נו, איך היה"? התשובה : " כרגיל כמו שאתם מכירים , זמר מזרחי, המיזוג הקריר באולם וכו'. אורחים המוזמנים לאירועים כמו: חתונה בטבע כול פעם מופתעים מחדש מהמקומות השונים, מהאוויר המאפיין את המקום. אם זה על חוף הים האוויר ישולב עם לחות נעימה, אם בצפון האוויר הקריר ינעים את האווירה וכדומה. בתוך כך, ניתן לשלב אטרקציות בטבע שמתאימות לחתונות מיוחדות אלו , אם החלטתם להתחתן בשעת הצהריים , חפשו חברה היכולה לספק לכם הצללה נכונה ועיצובית לאירוע. אם תחת כיפת השמיים מוצפי הכוכבים יש לא מעט אטרקציות בטבע שמבליטות באמצעות תאורה מיוחדת , כמו נרות שבילים מסוגננים ועוד את האירוע בחושך הטבעי. תכננו את התקציב מראש מתברר שלא מעט זוגות בתכנון החתונה שלהם אוהבים לתת שואו. כידוע ככול שהשואו גדול התקציב יהיה אף גדול.

המוטיבציה להפיק חתונה ראוותנית אינה לגמרי תלושה מהמציאות. מאידך, ניתן היום להפיק חתונה משולבת אטרקציות לאירועים שיתאימו לתקציב שלכם ולמעמד החברתי כלכלי של הזוג הטרי. אטרקציות לאירועים בחתונות , בבר מצוות ובעוד אירועים שונים מאוד מגוונות. לילדים עדיף שתקחו מתנפחים מדובר בהוצאה מבוקרת על ידי בחירת מספר מתנפחים ולא לונה פארק שלם. כמו כן, יש גם הפעלות ומשחקים גם לילדים, בוגרים ומבוגרים.

תשאלו את מפיקי האירוע או חברות המספקות הפעלות ומשחקים מה הכי נכון לתקציב שלכם. אלו משחקים לאירועים מומלצים אם חוגגים בר מצווה ישנו מגוון רחב של משחקים לאירועים מסוג זה. אנחנו אפילו נגזים הרשימה ארוכה מאוד ולעיתים מכול ההיצע אפשר להתבלבל מול כול המגוון הרחב. הכי טוב זה לבחור מה שחתן הבר מצווה אוהב לשחק וכמובן תוך כדי התחשבות בחבריו לכיתה ולשכונה.

1 תגובות:

הוסף רשומת תגובה